Ikus-entzunezko proiektua

TXIPLI, TXAPLA, PUM AMERIKATIK.

MAIATZAK 11 - 19:00etan

Bideo performancetik dokumental esperimentalera pasatzen den ikus-entzunezko proiektua.

Txlipli, txapla, pum Amerikatik

Euskal kulturari buruzko proiektua, kulturari dagokionez mugarik ez egotearen kontzeptuaz hitz egiten duena. Amaia Hormaetxeak eta Endika Basagurenek San Frantzisko, Los Angeles, Chino, Las Vegas eta New York hirietan egindako proiektua.

Bizkaiko Foru Aldundiari eta Euskal Hezkuntza Erakundeari esker posible izan den proiektua.

·  ·  ·  ·  ·

Euskararen sentimendu tradizional bat kontatzen digun proiektua, Chino edo San Frantzisko bezalako komunitateetatik hasi eta euskalduna izatea eta maitatzea esan nahi duenaren ikuspegi garaikideago bateraino, Elisabeth Macklin New Yorkeko poetaren figuran gorpuztuta.

·  ·  ·  ·  ·

Hausnarketa, "gero eta globalizatuago dagoen mundu honetan, euskal kultura bizirik eta aktiboa dela, mugak zeharkatuz".

Txipli txapla pum Amerikatik datorren udan jarraituko du AEBetako ekialdeko kostaldeko beste erkidego batzuetan herri horretan euskararen erabilera lantzen.